Dvije čudne Priče O Beskućnicima

Video: Priče zagrebačkih beskućnika 2024, Marš
Dvije čudne Priče O Beskućnicima
Anonim
Dvije čudne priče o beskućnicima - beskućnici, beskućnici, mistika, groblje, prosjak, nestanak

Među pričama o paranormalnom postoji posebna kategorija povezana s beskućnicima, ako jednostavno - s beskućnicima. Stječe se dojam da su ponekad ljudi sa natprirodnim sposobnostima "prerušeni" među beskućnike, ili čak uopće nisu ljudi …

Općenito, čini se sasvim logičnim - tko od običnih ljudi posvećuje posebnu pažnju beskućnicima? Najčešće jednostavno pokušavaju ne primijetiti ih i držati se podalje od njih. Stoga, u obliku beskućnika, možete živjeti čak i u centru grada i ne privlačiti mnogo pažnje na sebe.

Beskućnici sa groblja

Živim u malom gradu i ovdje su se glasine vrlo brzo proširile. Naš glavni fokus glasina je lokalni bar, koji moj otac često posjećuje. Dve nedelje pre nego što se to dogodilo, otac mi je rekao da ljudi u baru kažu da se čudne stvari dešavaju na našem groblju.

Groblje se nalazi na samoj ivici tamne i guste šume i potrebno je dvadesetak minuta autom da se do njega dođe iz centra. Otac kaže da su ljudi u baru koji su otišli na groblje u znak sjećanja na svoju rodbinu počeli viđati tamo vrlo čudnu i zastrašujuću beskućnicu.

Ova skitnica ih je toliko uplašila da su ga nazvali "posrednikom smrti" prerušenog u propalicu. U osnovi, šetao je između grobova i jeo hljeb koji su ljudi tamo ostavljali.

U početku nisam vjerovao u sve ovo, ali onda smo prijatelj i ja odlučili sami otići tamo i vidjeti beskućnika vlastitim očima. Kad smo stigli tamo, bilo je nekoliko običnih posjetitelja, a beskućnik se nije vidio, ali smo odlučili pričekati. prošlo je nekoliko sati, posjetitelji su otišli i sada smo vidjeli tog čovjeka. Bio je star, obrastao, s bradom i sjedio je na klupi na rubu polja.

Pored njega ležala je gomila plastičnih vrećica i paklica cigareta. Moj prijatelj se nije plašio da mu priđe, a onda ga je nazvao ružnom rečju. Povukao sam je nazad i rekao joj da mu se ne približava jer bi to mogao biti manijak ili ludi narkoman. Ali opet je otišla do njega i sada mu je nogom zgnječila kutiju cigareta.

Tada mu je počela postavljati razna pitanja, a on je šutio, nakon čega je rekla da će ga udariti ako joj ne odgovori. Zatim je beskućnik ustao i rekao joj izraz "Sramota si u Božjim očima", a zatim otišao.

Sve me ovo zabrinulo, rekao sam prijatelju da bi ovaj propalica mogao biti neka vrsta monaha ili čak svećenika, te da bi onda rekao ljudima da mu se ruga, a svi bi nas grdili. Prijatelj me počeo uvjeravati da griješim, da monah ili svećenik neće sjediti tako s vrećama i cigaretama, a onda smo otišli prespavati kod nje.

Spavali smo u istom krevetu, probudio sam se usred noći i odmah ugledao crnu ljudsku sjenu koja je stajala pored kreveta sa strane moje prijateljice. Pokušao sam da ustanem, ali nisam mogao, au međuvremenu je senka uhvatila moju prijateljicu za glavu i počela da je okreće napred -nazad. Tada sam odlučio da je to sve samo ružan san, okrenuo se s druge strane i nastavio spavati.

Sledećeg jutra moj prijatelj je izgledao veoma bled i bolestan. Pitao sam je kako spava i rekla je. da noću uopće nije spavala i da je imala problema s disanjem i otkucajima srca. Bio sam jako uplašen, ali nisam joj ništa rekao o noćnom viđenju. Zatim sam otišao svojoj kući, ali i sada nastavljam osjećati nečije prisustvo pored sebe.

Čudna propalica u invalidskim kolicima

Živim u Portlandu u Oregonu, postoji supermarket 7-Eleven pored naše kuće i malo brdo iza nje. Da biste se popeli na njega, morate hodati strmom cestom uz nasip, a tamo je bilo malo onih koji su pješačili jer su na vrhu ovog brda beskućnici prespavali.

Po danu bi dolazili u supermarket i sjedili tamo moleći. U našem gradu u cjelini postoji veliki problem sa beskućnicima, njih oko 6 hiljada jednostavno spava na ulici, čak i zimi, još 3 hiljade živi u skloništima ili napuštenim automobilima.

Tog dana sam izašao iz supermarketa i ugledao beskućnika koji je izgledao star oko 60 godina, a kosa mu nije bila sijeda. Imao je ogromne plave oči, nenormalno ogromne, i gledao je direktno u mene, sjedeći u invalidskim kolicima u uličici. Odlučio sam da mu pomognem, vratio sam se u prodavnicu, kupio dvije boce vode, pakovanje oraha, hot -dog i sodu. Zatim mu se vratio i upitao ga hoće li hrane i vode. Rekao je da i ja sam mu dao sve.

U isto vrijeme primijetio sam mnogo neobičnosti u njegovom izgledu. Izgledao je kao 60-godišnja tanka, opuštena koža i sagnuta koža, ali nije imao staračke pjege, pa čak ni bore na koži. I nijedna dlaka nije bila vidljiva na njegovom tijelu, samo na glavi. To je bilo jako primjetno, jer je nosio samo kupaće gaće i to je bilo sve.

Koža mu je bila vrlo ravnomjerno preplanula, poput profesionalnog tena, kosa je izgledala potpuno prirodno, nije obojena i uredno počešljana. Nije imao pola ruke i pola noge, a panjevi su bili izuzetno uredni, na njima nije bilo ožiljaka ni šavova. Općenito su izgledale kao lutke, bile su potpuno glatke.

Kad sam vidjela njegov panj, to me jako uplašilo, sve u vezi s tim tipom je bilo neprirodno. Istovremeno, njegova stolica nije bila električna, kako se u njoj kretao samo jednom rukom? Razmišljajući o ovome, otišao sam do auta, sjeo u njega i odvezao se uličicom.

Gledajući unatrag, vidio sam da je klošar sjedio na istom mjestu gdje sam ga i ostavio, ali onda sam doslovno na trenutak pogledao u drugom smjeru, a kad sam ponovo pogledao propalicu, nije bio tamo, OTIŠAO je. Odmah sam se povukao do parkinga i tamo sve pregledao, propalice nije bilo nigde.

Nije se mogao popeti na brdo, bio je vrlo strm uspon, čak bi se i s dvije ruke tamo bilo teško popeti. Pogotovo za trenutak! Obišao sam cijelu trgovinu, razgledao parking. Beskućnika nigdje nije bilo. Zatim sam otišao u trgovinu i pitao jesu li sada vidjeli čovjeka u invalidskim kolicima. Rečeno mi je ne. Vratio sam se u auto, prošao uličicom, obišao sve. Nigde ga nije bilo.

Nikada ga više nisam vidjela i ne znam kako je mogao fizički napustiti to mjesto za tako kratko vrijeme. I gdje ići?