Čudni "Glitches In The Matrix" U Planinama I šumama

Čudni "Glitches In The Matrix" U Planinama I šumama
Anonim
Čudni "Matrix glitches" u planinama i šumama - Matrix glitch, time, glitch

Nastavak teme neobičnih grešaka u stvarnosti, koje se najbolje mogu opisati izrazom "Glitch in the Matrix". Ovoga puta priče očevidaca dogodile su se u divljini, u planinama i šumama.

Prva priča dogodila se korisniku Reddita s nadimkom "strikelist". Jednog dana, on i njegova majka vozili su se uskim putem u rezervatu prirode u blizini rijeke Oakcoquen, Virginia.

U jednom trenutku oboje su sa strane vidjeli čovjeka u tamnoj odjeći, koji je žustro koračao naprijed i ništa nije nagovijestilo sljedeći nagli razvoj događaja.

"Gledala sam ga ispred i odjednom je … jednostavno nestao. Bilo je toliko neočekivano da sam se čak zapitala da li je taj čovjek tamo. Možda me je upravo vidio? Međutim, vidjela ga je moja majka, a također je vidjela da je odjednom je nestalo "Oh, pao je negdje?" - upitala je.

Odmah sam zaustavio auto i otišao provjeriti da li je ovaj čovjek upao u rupu ili u skrivenu provaliju. Oboje smo dobro pregledali ovo mjesto, ali nije bilo ničeg takvog, nema oštre litice, kamenja, rupa. Jedino mjesto na kojem je mogao nestati bilo je otići iza drveća, ali šumski zid se nalazio mnogo dalje i ako to učini, definitivno bismo to vidjeli.

Neko vrijeme smo stajali i nikoga nismo vidjeli, čak smo i vikali, ali niko nam nije odgovorio. Na daljem dijelu putovanja moja je majka još uvijek bila zabrinuta da bi mogao negdje pasti."

Pomozi mi

Mnogo je zlokobniji bio slučaj drugog korisnika Reddita po imenu "Brownfletchling". Jednog dana on i njegov otac izišli su u lov na losa u šumovitim planinama Laramie u Wyomingu. Bilo je to dugo sedmično putovanje do mjesta bez gotovo nikakve civilizacije.

U jednom trenutku, dok su pratili losa u dolini, autor priče primijetio je neobičan sjaj koji je dopirao s vrha staze. Sjaj se trzao i padao gore -dole. Izgledalo je kao da neki drugi lovac stoji ondje i sijeva snažnom baterijskom svjetiljkom u nebo.

Sutradan su autor i njegov otac ipak pronašli losa i ustrijelili ga. Nakon toga, imali su težak povratak sa velikim teretom mesa na leđima. A kad su napustili dolinu, autor se iz nekog razloga osvrnuo i na istom mjestu gdje je prethodno vidio čudnu svjetlost primijetio je nešto još neobičnije.

“Na moje iznenađenje, vidio sam momka u tamnoj odjeći na grebenu s druge strane. Hodao je naprijed -natrag i uopće nije izgledao kao lovac, a turisti rijetko odlaze na ova mjesta.

Dobro sam ga pogledao kroz dvogled, bio je odjeven u crnu kapuljaču, crne traperice i crni uski šešir, izgledao je kao stereotipni lopov provalnika i nije imao sa sobom torbu ili ruksak.

Neprestano je hodao naprijed -nazad i gledao okolo, kao da nešto traži. Bio je udaljen oko pola kilometra od mene, ali izgleda da nas nije vidio. Gledao sam ga kroz dvogled nekoliko minuta, pokušavajući shvatiti što je zaboravio u ovoj dolini, kad se odjednom ovo dogodilo, odjednom se ukočio u pola koraka, kao da pauzirate video.

Jedna noga mu je bila smrznuta u zraku, druga na tlu. Iz nekog sam razloga odlučio da se nešto dogodilo s mojim dvogledom i bio sam ometen na par sekundi, pregledavajući naočare, a kad sam ga ponovo pogledao na isto mjesto, više nije bilo nikoga. Nestao je.

Trenutak kasnije, s druge strane, začuli smo odjek čudnog glasnog praska. Kad sam dalekozorom pregledao sve oko sebe, također nisam nigdje vidio tu osobu i nisam primijetio ništa neobično. Vrh litice bio je potpuno prazan.

Imao sam izbor, da žurim tamo i potražim tog čudnog čoveka, pokušavajući da shvatim šta mu se dogodilo, ili da odem sam sa tovarom mesa. Bojao sam se ostaviti oca na miru, na ovim mjestima ima puma, pa sam odlučio nastaviti svojim putem."

Međutim, kada je očevidac otišao dalje stazom, ponovo je čuo isti čudan snažan prasak i opet sa iste strane litice. Pljesak je bio toliko glasan da je uplašio ptice na drveću, a sada se zvuk čuo mnogo bliže nego prije.

Kad je autor pogledao u tom smjeru, ponovno je ugledao onog čovjeka u crnom, a sada je bio pored drvoreda ne više od 130 metara od njega.

"Stajao je u istom" smrznutom "položaju s jednom nogom u zraku, a drugom jedva dodirujući tlo. S fizičkog gledišta, činilo se nemogućim ostati u ovom položaju toliko dugo. A sada sam bio mnogo bliže njega i stoga je mogao čuti njegove zvukove, a to su bili razvučeni zviždujući jauci.

I trenutak kasnije ponovo sam ga video kako nestaje. I sad mi se to dogodilo pred očima, jednostavno je nestao u zraku!

Da sam bio hrabriji, otišao bih na to mjesto i počeo tamo sve pregledavati, ali uplašio sam se i otišao što je brže moguće sa svojim tovarom mesa svom ocu, koji je već stigao u naš privremeni logor. Kad sam otišao tamo i ispričao ocu sve, nije mi vjerovao, ali su ga zanimale čudne glasne šiške. Rekao je da je nešto slično čuo prije nekoliko minuta u blizini, ali ih je zamijenio za hice drugog lovca.

Spakirali smo stvari, uzeli meso i krenuli stazom preko grebena do našeg džipa. A kad smo se počeli penjati po grebenu, nešto se dogodilo iza mene, od čega su mi se nakostriješile dlake na potiljku. Instinktivno sam se okrenuo i ugledao istog čovjeka u crnom na samo nekoliko koraka od nas.

Odmah sam podigao pušku, osjećajući prijetnju, ali pri pogledu na oružje, ovaj čovjek je samo glasno povikao "Molim vas! Pomozite mi! Molim vas!"

Posljednja riječ jedva je stigla izletjeti iz usta kad se ponovo "smrznuo" na mjestu. Otac i ja šokirano smo gledali njegova iskrivljena otvorena usta, koja više nisu mogla proizvesti zvuk, njegove ispupčene oči. A kad se u sekundi opet otopio u zraku, snažan udarni val vrućeg zraka proširio se s ovog mjesta na strane i začuli smo taj vrlo glasan prasak.

Činilo se da ni ja ni moj otac tada nismo izgovorili ni riječ dok sam odnosio stvari i losove do našeg auta. I dok smo se vozili cestom u pokušaju da što prije dođemo do sela, moj tata je konačno izgovorio prvu frazu u dugom razdoblju tišine, "Idemo sljedeći put u lov na drugo mjesto."

Šta je bila ova anomalija? Je li taj čovjek u crnom bio uhvaćen u neku vrstu zatvorene petlje koja se ponavljala ili se zaglavio između portala?

Sat koji nedostaje

Sledeća priča dogodila se neodređenoj devojci koja se vozila sa prijateljima u autu u planinama, vraćajući se sa zabave u obližnjem gradu. U jednom trenutku nazvala ju je majka, a djevojčica je rekla da će doći kući za 25 minuta.

Na nebu je bio pun mjesec, put je bio potpuno prazan, a malo ispred mogli ste vidjeti vodenu površinu našeg jezera u kojoj se reflektirao Mjesec. Ali odjednom je sve zamračilo, a negdje ne samo svjetlo iz farovi automobila, ali čak je i sjaj sa nadzorne ploče nestao. Muzika u plejeru je takođe prestala da se reprodukuje.

Minutu kasnije sve se vratilo u normalu, ali sada smo na cesti nedaleko ispred našeg auta vidjeli još jedan automobil koji je vozio, to je bio policijski patrolni automobil, koji nije bio tu do mraka.

Jedan od naših prijatelja, koji je drijemao na zadnjem sjedištu, iznenada je skočio i uzviknuo: "Zar sam toliko spavao?"Pogledao je na sat na kontrolnoj tabli i svi smo odmah vidjeli da je vrijeme na ovom satu skočilo tačno jedan sat unaprijed nego minutu ranije.

Počeli smo shvaćati što se moglo dogoditi i došli smo do zaključka da se radi o kratkotrajnom električnom kvaru u automobilu. Zbog njega se pomol ugasio i farovi sa svjetlima i satom su se "ugasili".

Ali kad sam stigao kući 25 minuta kasnije, ispostavilo se da je i sat pokazao sat unaprijed i da me majka već izgubila. Čitav sat mog života nestao je u trenu, a ja i dalje ne razumijem gdje."

Je li to bio vremenski kvar ili je možda automobil ušao u neku vrstu portala na cesti. Ili su ih svi oteli vanzemaljci, samo se toga nisu sjećali? Sličan propust s vremenom koji je skočio sat vremena unaprijed, inače, mogao se vidjeti u jednoj od prvih epizoda "Dosjea X", a tamo se taj propust dogodio u području gdje je NLO sletio.

Zamrznuto vreme

Sljedeća priča dogodila se u velikom Nacionalnom parku Rocky Mountain u Kanadi i Sjedinjenim Državama. Bio je miran sunčan dan i autor ove priče šetao je s ruksakom po jednoj od brojnih pješačkih staza, kada je iznenada osjetio brzo rastuće tiho brujanje i drhtanje u zraku.

U određenom trenutku postalo je toliko glasno i jako da su me boljele glava i uši, a onda je začuo glasan tresak i sve je naglo utihnulo.

Nakon njega ništa se nije čulo, niti jedan zvuk šume, čak ni ptice nisu pjevale. A vjetar, koji mi je do tog trenutka raznosio kosu, odjednom je nestao, pa je čak i lišće drveća bilo nepomično.

U velikom čudu, nastavio sam put, ali onda sam vidio nešto od čega mi je mozak eksplodirao u glavi. Ptica se smrznula u zraku, ne visoko iznad zemlje, visila je tamo nepomično, kao zarobljena u nevidljivoj zamci u ćilibaru. Kao da je netko pritisnuo Pauzu i ona se ukočila s raširenim krilima u letu.

Panika u meni je rasla, vidjela sam samo zaleđen mrtvi prostor oko sebe, ali to nije dugo potrajalo, nakon još nekoliko sekundi ponovo se začuo snažan prasak i sve se vratilo na svoje mjesto, ptice su počele pjevati, vjetar je zapuhao, i ta ptica je poletela dalje. Do sada nemam logičkih pretpostavki o tome šta je to bilo."

Round

Sljedeći očevidac otišao je u šetnju sa prijateljima i u jednom trenutku jedan od njih je rekao da se čini da su se izgubili i hodali u krugu, jer su već prije nekoliko minuta prošli ovu stijenu neobičnog oblika.

Drugi su na to rekli da je pogriješio ili da mu se to čini i nastavili su put. Ali nakon nekoliko minuta ponovo su izašli na istu stijenu.

Ovaj put smo odlučili pristupiti problemu s kreativne strane. Primijetili smo zakrivljeno drvo sa strane stijene, a također smo djelomično zabili komad prazne čokoladne ambalaže u prazninu u kamenu.

Nakon toga, otišli smo dalje, ali nakon nekoliko minuta ponovo smo izašli na istu stijenu i zaista je to bila ista stijena sa istim drvetom i komadom ambalaže koji je virio iz pukotine!

Do tada nismo imali vremena za šale, svi smo počeli doživljavati stanje blisko strahu. Odlučili smo provesti eksperiment i sada nismo išli ravno kao prije, već smo skrenuli lijevo. Hodamo, hodamo, prolazimo pored drveća, gomile kamenja, obilazimo gomilu kamenja, ali ne skrećemo nigdje, hodamo glatko, ali uskoro izlazimo na istu stijenu.

Zatim smo otišli desno i ponovo se vratili ovdje. I tako se to ponovilo još nekoliko puta prije nego što se krajolik oko nas konačno počeo mijenjati i više nikada nismo izašli na ovu stijenu. Ne znam šta je to bilo, jesmo li zaglavili u svemiru ili se nešto drugo dogodilo."