Nevidljiva Sila Pokušala Me Ubiti: Čudan Slučaj Na Pennsylvania Roadu

Sadržaj:

Video: Nevidljiva Sila Pokušala Me Ubiti: Čudan Slučaj Na Pennsylvania Roadu

Video: Jeeps and Trucks Off-Roading through Pennsylvania | Overland Adventure East Episode 1 2024, Marš
Nevidljiva Sila Pokušala Me Ubiti: Čudan Slučaj Na Pennsylvania Roadu
Anonim

Nešto je pokušavalo natjerati momka i djevojku u automobil da krenu krivim putem. Da su ovo učinili, srušili bi se na smrt

"Nevidljiva sila pokušala me ubiti": Čudan slučaj na cesti u Pensilvaniji - cesta, autoput, zavoj, izmaglica, opsesija

Ovu priču nedavno je ispričao korisnik Reddita s nadimkom "14thCluelessbird", dogodilo se prije nekoliko godina.

Vozio sam se kroz istočnu Pensilvaniju, odvozeći djevojku koju sam prethodnog dana upoznao u kući moje prijateljice. Da biste došli do nje, morali ste ići određenom cestom jednom trakom. Manje od sto puta.

Ovaj put prolazi vrlo blizu rijeke Delaware ili u blizini jedne od njenih pritoka. Koristio sam ga kao najkraći put od tačke A do tačke B i ne sjećam se imena ove ceste, ali prolazi u blizini Philadelphije.

Na jednom potezu, cesta se počinje uvijati oko grebena, praveći veliko skretanje udesno, a zatim oštro skretanje ulijevo nakon par stotina metara. Zatim morate ponovo skrenuti desno na mjestu gdje na tlu leže dva velika trupca u obliku slova "X". Ovo je prepoznatljiv znak, barem za mene, oduvijek sam se njime vodio.

Dakle, vozimo se putem s djevojkom i pokušavamo pronaći zajedničku temu razgovora kako se ne bismo vozili u neugodnoj tišini. Istovremeno, jedva se poznajemo, pa nije tako lako. Skrećem desno, vozim koliko god je potrebno prije skretanja ulijevo, zatim naglo skrećem ulijevo i … odjednom vidim još jedno skretanje ulijevo nedaleko ispred.

Moje tijelo odmah prelazi u "borbenu gotovost", jer se jako dobro sjećam da nema drugog skretanja ulijevo, ali ima skretanja udesno. Ali ovo sranje koje vidim unaprijed uopće ne bi trebalo biti.

Oboje smo odmah ućutali, a sada smo sjedili zbunjeni i nesporazumi. Nakon otprilike 100 metara, put ispred nas je zapravo skrenuo u šumu lijevo i nestao negdje iza drveća, a s desne strane nije bilo ništa osim padine brda i nekoliko stabala na njoj.

Sve je izgledalo potpuno prirodno, očito nije bila fatamorgana, halucinacija ili nešto drugo. I svejedno je izgledalo vrlo čudno i nekako namjerno … varanje ili tako nešto. Budući da to nije imalo smisla, previše sam poznavao ovaj put.

Stoga, kad smo se približili lijevom zavoju, nisam skrenuo ovom stazom, osjećajući da me tamo čeka nešto loše. Upravo sam donio racionalnu odluku da skrenem desno, kako bi trebalo biti, i nadao sam se da će to biti najbolja odluka.

U isto vrijeme, moja djevojka nije bila tako optimistična, stavila je ruke na kontrolnu ploču i već je bila spremna na činjenicu da ćemo se zabiti u nešto.

Oči su mi još uvijek ciljale na "lažno" skretanje ulijevo kad sam počeo skretati desno, ali kad mi se pogled pomaknuo u smjeru u kojem sam skrenuo, odjednom sam ugledao vrlo "ispravan" put ispred sebe. Sada je sve bilo kako treba biti.

Pogledao sam kroz prozor za vožnju unatrag i nije bilo traga skretanja ulijevo. Iz iskustva su mi se ruke smrzle, a i sam sam zadrhtao. Zaustavio sam se i sjedili smo neko vrijeme u potpunoj tišini.

Tada smo imali ideju da se vratimo i vidimo kakva je to "greška", ali sama pomisao da ponovo vidim ovo "čarobnjaštvo" počela me mučiti, a djevojka je također shvatila da je bolje to ne raditi. Stoga smo odlučili otići odavde što je prije moguće i tu završiti.

Nakon toga, jako dugo se nisam usuđivao ponovo voziti ovim putem i izbjegavao sam ga koliko god sam mogao. Tek sam nekoliko mjeseci kasnije skupio hrabrost i odlučio da se tamo odvezem danju. Bez problema sam došao do desnog skretanja udesno, a zatim izašao iz auta i otišao pregledati mjesto gdje smo zadnji put vidjeli "lažno" skretanje ulijevo.

I ovaj dio priče potpuno me izokreće. Ubrzo sam otkrio da se s lijeve strane ceste nalazila vrlo strma stjenovita litica koja se s ceste nije vidjela jer je bila dobro prekrivena gustim raslinjem. Zajebete li se s ove litice, s klisure ćete pasti s visine od 60-80 metara.

Da sam krenuo na "lažno" lijevo skretanje, on bi me odveo desno između dva velika stabla točno na litici. Odnosno, da nisam poslušao svoju dobru intuiciju, najvjerovatnije bismo dobili ozbiljne povrede ili se srušili na smrt.

Kasnije sam saznao da se barem nekoliko ljudi ranije srušilo na ovo mjesto, pavši u klisuru. Možda je to samo slučajnost, ali ko zna …

Ne znam kako da prihvatim ovaj incident. Da sam sam, mogao bih kriviti halucinacije ili optičku iluziju, ali nisam bio sam. Devojka je videla istu stvar. Također, nismo pili alkohol i nikada ranije u životu nisam imao slučajeve susreta sa abnormalnim pojavama."